PMB S.A.

PMB to jeden z największych zakładów mięsnych w Polsce. Od prawie pół wieku jest wyznacznikiem doskonałego i tradycyjnego smaku. Za swoje wyroby otrzymało kilkadziesiąt nagród w polskich i międzynarodowych konkursach jakości. Sprzedaż PMB to blisko 200 ton wędlin i mięsa dziennie. Szeroki wachlarz asortymentu oraz rzetelne traktowanie partnerów rynkowych, umożliwiły sprzedaż znacznej części produkcji na eksport. Nasi odbiorcy to mieszkańcy krajów Europy Wschodniej, Zachodniej i Stanów Zjednoczonych. Oprócz zakładu produkcyjnego posiadamy 8 regionalnych  centrów dystrybucji.

W związku z rosnącymi wymaganiami ze strony odbiorców na coraz sprawniejszą obsługę Zarząd postanowił wymienić dotychczasowy system informatyczny (pracujący off-line) obsługujący centra regionalne na system scentralizowany. Wybór padł na firmę Merinosoft która przedstawiła najlepszą propozycję. Chcąc przekonać się o zaletach systemu XEMI wdrożenie pilotażowe objęło Regionalne Centrum Dystrybucji w Białymstoku. Czteromiesięczna instalacja pilotażowa spełniła pokładane w niej nadzieje (m.in. wzrost obrotów o 400%!) dlatego też w podjęto decyzję o instalacji XEMI w pozostałych oddziałach regionalnych.

Rozwiązania i unikalne funkcjonalności wykonane specjalnie na potrzeby PMB SA sprawiły, że system skutecznie wspomógł funkcjonowanie firmy. Wspólna praca informatyków firmy Merinosoft i PMB zaowocowała z kolei automatyczną współpracą z oprogramowaniem produkcyjnym i finansowo-księgowym obsługującym zakład produkcyjny.

Rozwiązania systemowe w dedykowanym obszarze – XEMI Sprzedaż pozwoliły na:

  1. ujednolicenie procesów w rozproszonej strukturze firmy
  2. możliwość szybkiej reakcji na zmieniające się warunki rynkowe
  3. bieżąca analiza danych
  4. optymalizację wykorzystania zasobów
  5. wymierne korzyści w postaci wzrostu sprzedaży m.in. poprzez prowadzenie spójnej polityki handlowej w ramach oddziałów.

Wdrożeniowcy i programiści Merinosoft zapewnili obsługę wdrożenia na bardzo wysokim poziomie zarówno na etapie implementacji jak i po jego realizacji. W chwili obecnej Merinosoft świadczy serwis XEMI w nieczęsto spotykanym na rynku firm informatycznych trybie 24/7/365 w modelu SaaS.

Newsletter

technotalent baner